äntligen!

Milosari

Trådstartare
flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning i jan för att kolla så att hon är frisk. då får ni hålla tummarna för mig!
 
Grattis! :D
Misstänker du att det är något fel eller varför ska du göra en hälsoundersökning?
 
hon ska iväg på "utredning", pga att hon har svårt med andra hundar, och jag vill kolla upp så att hennes ilska inte beror på smärta. men att löpet var sent gjorde mig bara ännu nojjigare...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 437
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 181
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp