S

strumpan

Då var det äntligen dax att ta bort stygnen på våran steriliserde katt.Hon håller på att riva sadelkammaren.Det ska bli väldigt skönt att få släppa ut henne.10 dagar inne inget för våran katt precis.Hoppas dom inte bara behöver söva henne för att ta bort stygnen.Jag lovar er hon är mer vild än tam efter dom här dagarna. :cry:
 
Det räcker säkert med att ge henne lugnande om det skulle vara så.

Min syddes med subkutana stygn (under huden) som kroppen absorberar själv, så där behövdes ingen stygntagning. Däremot var hon också mer vild än tam av att inte få gåt ut, och hoppade upp på en massa höga saker så såret svullnade rejält.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 666
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: cewe
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 666
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp