Bukefalos 28 år!

Är det här nå fejk mail?

MidnightSoul

Trådstartare
default_57.png

No Subject.eml
Ladda ned
Hämta som zip


This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.

verpprefix-1196-237248-640047680-unregister@plma.se

Skickat från: postmaster@mail.hotmail.com

Kan tilläggas att tiden det säger att jag skickade iväg mailet som detta är en respons på låg jag och sov.
 
Utan att veta... kan det vara så att du råkat ut för samma sak som jag - att din mail kapats och en hel massa spam utgått med dig som avsändare. Jag hade tydligen sänt erbjudanden om bättrre sexliv med hjälp av medikamenter...
Med tanke på den enorma mängd "undeliverable" som kom tillbaka så var nog de som nådde en mottagare väldigt många.

Jag hejdade det genom att ändra lösenord på kontot.
 
Utan att veta... kan det vara så att du råkat ut för samma sak som jag - att din mail kapats och en hel massa spam utgått med dig som avsändare. Jag hade tydligen sänt erbjudanden om bättrre sexliv med hjälp av medikamenter...
Med tanke på den enorma mängd "undeliverable" som kom tillbaka så var nog de som nådde en mottagare väldigt många.

Jag hejdade det genom att ändra lösenord på kontot.

Ok, då ska jag prova ändra på mitt lösenord. Tack så mycket för tipset :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag mailar vissa personer så får jag bara ett felmeddelande och E-posten går inte fram. Jag får detta till avar. Vad betyder detta...
Svar
13
· Visningar
1 703
Senast: åke
·
IT & mobiler :confused: Skickade just iväg lite filer via mail till en kontakt, filernas storlek blev 9,5 MB tillsammans och enligt Hotmail så ska...
Svar
3
· Visningar
1 695
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Jaha, då har det ramlat in ett skumt mail, från Microsoft enligt avsändaren. MICROSOFT WINNING NOTIFICATION. We wish to...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Modett
·
IT & mobiler Svarade på en annons i dag. Men mailet kom tillbaaka, ni vet ett sådant där det står: Delivery to the following recipients failed...
Svar
2
· Visningar
948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp