Vad är detta för e mail adress ?

Adrenochrome

Trådstartare
Svarade på en annons i dag. Men mailet kom tillbaaka, ni vet ett sådant där det står: Delivery to the following recipients failed.

När jag granskar annonsens emailadress så ser den skitkonstig ut. Efter @ står följande xl.wp.pl :confused:

För adressen började ju med annonsörens efternamn. Typ: svensson@xl.wp.pl

Är det en adress eller vadå ? Googlade för skojs skull, hamnade enbart på utländska sidor...så jag fattar inte vad det är för nåt. Nån som vet ?
 
Sv: Vad är detta för e mail adress ?

Ser ut som en polsk adress. .pl är deras motsvarighet till vår .se-domän. Tittade på http://xl.wp.pl och det verkar vara en polsk webmailsida. Som gmail.com eller hotmail.com, fast wp.pl istället. :)
 
Sv: Vad är detta för e mail adress ?

Tack så mycket för svaret. Då vet jag. Troligen är dennes inkorg full, eller att det funkar som våran hotmail...man måste in minst 1 ggr/månaden för att behålla adressen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler No Subject.eml Ladda ned Hämta som zip This is an automatically generated Delivery Status Notification. Unable to deliver message to...
Svar
2
· Visningar
1 069
IT & mobiler :confused: Skickade just iväg lite filer via mail till en kontakt, filernas storlek blev 9,5 MB tillsammans och enligt Hotmail så ska...
Svar
3
· Visningar
1 691
Senast: Carolus
·
IT & mobiler På sistone har jag fått mail av den här typen: (BLÅ TEXT) ============= This is an automatically generated Delivery Status...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Magnus_J
·
F
Hästmänniskan Fick ett mail för några dagar sen som svar på en annons jag satt ut på min häst. Det var från en kille på Fillipinerna som ville köpa...
2
Svar
22
· Visningar
2 033
Senast: _Blippan66_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp