Är era katter datoriserade?

:love: så underbar hon är. Min kisser sover på scanern och ibland när hon ska ändra ställning så trillar hon ner och ser helt förvirrad ut och undrar vem som flyttade på sovplatsen
 
så roliga och söta bilder!! :love:

min lillkisse sover nästan jämt på datorskärmen för att det är så varmt där. hon har ju inte mkt päls så det är perfekt.
ser så sött ut när hon ligger där och ibland ramlar hon med ner.
sen kan hon även stå och krafsa med framtassarna på skärmen. riktigt kul är det när musmarkören rör sej eller när något på bilden rör sej. då krafsar hon ännu mer :D
 
Vi har skärmen till den ena datorn precis framför fönstret. Min ena katt tycker det är mysigt att, när datorn är på så skärmen är varm, halv-ligga med bakdelen på fönsterbrädan och framdelen på skärmen. Där ligger hon sen och njuter tills den som sitter vid datorn går därifrån eller tills hon tröttnar, vilket som nu kommer först :D
 
Awwwww en så'n söt!!!! :love: :love:

Snuttis brukade sova på bildskärmen när han var liten kiseunge, men nu är han för stor och tung. Han ligger i sängen eller fönstret istället och håller ett vakande öga på matte. ;)
 
sööööööööööööt. :love:
orvar brukar tycka om att kliva omkring på tangentbordet och lägga sig på musen.
 
:rofl: Söta bilder på söööt katt.. :love:

Våran kattunge ligger alltid här brevid då jag är på datan, får ta och fota det någon dag. Han har div olika stilaar... :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 828
Senast: Zpunk
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 146
Senast: Amk
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 190
Senast: Wonna
·
Övr. Katt Behöver väl mest skriva av mig.. men skulle också vilja höra er åsikt förståss... Jag har haft min bondkatthona sen liten (fött upp...
Svar
12
· Visningar
1 618
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp