Bukefalos 28 år!

Är frontline bättre än switch pour on

M

malört

när man behöver behandla pälsätare. Jag har nämligen frontline spray hemma till hunden men ej det andra.
:confused:
 
Jag tror inte att man kan använda frontline till häst. Men försäkerhets skull så kan du ringa till tillverkaren och fråga.
 
Det finns gamla trådar om pälsätare. Fick tips om grönsåpa och vatten.

Nanne/ :banana:
 
JO, Jag såg dessa och det är därför jag frågar om frontline o switch pour on som också kan användas.
 
Min vet rekomenderade mig att använda switch pour on och frontlinespray till min häst som har/haft fotskabb, fungerade alldeles utmärkt... :banana:
 
Jag har använt switch till mina hästar och det funkade bra.

Nanne/ :banana:
 

Liknande trådar

Hästvård Är det någon som vet om man kan lägga på hästen ett tunt regntäcke efter att ha behandlat den med zitch vet pour-on? Tänker häst på...
Svar
3
· Visningar
502
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Livi
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 434
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp