Är jag mesig?

Tjejen20

Trådstartare
Hej!
Jag fyller snart 20 år och har i princip alltid haft pojkvän under min tonårs tid. Sedan jag var 14 år iallafall så har jag alltid haft det. Jag har skaffat ny pojkvän för att komma över den gamla kan man säga, så har kanske varit "ensam" Max en månad. Nu så är jag för första gången singel under en längre period och börjar känna saknad efter någon nu. Jag och mitt ex gjorde slut i oktober förra året. Och varför vi gjorde det var för att jag inte hade tid med pojkvän. Jag jobbade 90%, vill satsa på ridningen och så har jag även två hundar att ta hand om. Så en pojkvän i en annan stad gick inte alls.

Mitt liv har gått i ett fram tills nu när jag känner att jag börjar få ordning på det. Jag har fasta arbetstider och har fått lagt en bättre plan kring hästen. Jag pratar med killar lite hit och dit och har även träffat någon.

Men till rubriken.. Har inte alls varit aktiv sexuellt på dessa månaderna. Har ju varit utan Max en månad innan och nu ett halvår snart. Jag har aldrig bara följt med en kille hem efter en fest förän förra helgen. Men när jag väl va där tyckte jag bara det va pinsamt och kunde inte tänka på annat än att jag inte gör sånt. (Gjorde alltså inget mer än pussades och sov typ) Killen hade jag pratat med sedan i julas, när han lämnade av mig på stationen pussades vi också och han sa själv att vi skulle ses igen, och nu efter det pratar han inte mer med mig. Så man kan ju undra vad killar egentligen ser hos oss..

Iallafall, många utav mina tjejkompisar är singlar och har nya kks hela tiden. Jag känner mig jätte mesig när jag säger att jag inte har "gjort det" på ett halvår. Känns lite som att jag är den ända..

Jag behöver känna, ge och få kärlek för att jag ska kunna göra något. Är kanske lite gammeldags av mig. Nu blev detta väldigt rörigt. Men behövde få skriva av mig! Buke är en bra sida för sånt :)
 
Du är verkligen inte mesig eller konstig! Människor är och fungerar olika bara!

Jag är typ likadan. Jag skulle aldrig gå hem med en okänd kille. Inte för att jag ser ner på de som gör det eller tycker det är fel, det är bara inte något jag vill göra. (Precis som att jag inte gillar mögelost, men jag ser inte ner på de som gör det.) Jag behöver någon form av djupare känslor för att öht bli kåt. Och jag behöver känna personen litegrann iaf för att vilja ligga med denne. Det är inte fel, vissa människor bara fungerar så.

Så ja, jag hade typ 7 mån torka mellan mitt ex och den jag träffar nu. Visst kan det vara jobbigt, men det jag främst saknade var känslorna och att ha någon att bry sig om och som bryr sig om. (Är det bara en orgasm man är ute efter kan man ju fixa det på egen hand ;) )

Så nej, du är inte mesig och det är inte fel att tänka och känna så. Det enda som är fel är om du gör något du inte vill. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 332
Senast: Hazel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 699
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 452
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 788
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp