Är kieffer..

Är den korta lite svank också eller... :confused:

Vilken modell har du...? Är det skillnad på kieffers modeller om dom är svängd eller inte..?

Det är otroligt men vissa modeller passar ibland många pållar! :smirk:

Det första positiva på länge! :)
 
Tusen tack!
Du har hjälpt mig några gånger nu! :bow:
Skall kolla upp ditt tips!
Fler mottages tacksamt! :bow:
 
Vad ska hästen som du beskriver ha för märke på sadel.... :confused:
 
Nej har är så långt ifrån svankig man kan bli (3½) år. Men den ligger även bra på två hästar till istallet som burkar låna den när de ska hoppa lite (dressyrtanter som bara har dressyrsadel ;).

Det är säkert lite olika från olika modeller även om det är samma märke. Jag har en hoppsadel (Ludger Beerbaum).

Finns det ingen chans att du antingen kan prova en likadan sadel av någon eller att du kan avtala så du får skicka tillbaka den om den inte passar??
 
Jo, det finns faktiskt riktigt snälla människor, jag får lämna tillbaka om den inte passar. Men det är bättre att veta vilket märke man ska hålla åt, för annars har jag snart kommit upp i en ny sadel i fraktkostnader. :crazy:
 
Jag och datorer går inte riktigt ihop.. Så att lägga in en bild här är nog uteslutet för min del. :o
Men kan kanske maila över en bild till dig, det tror jag att jag klarar... ;)
 
Nej! Har inte ens vågat tänka tanken på hur man ska göra en hemsida. :crazy:

Ska fråga barnen om dom kan lära mamma att göra en hemsida någon gång i framtiden :rofl:

Jag har bilder och kan ta fler, men har dom bara så att jag kan maila över till den som vill...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Sasse
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
884
  • Artikel
Dagbok Idag fick jag ett spontant infall och ringde en barndomskompis som jag inte träffat på cirka 10 år och som jag inte haft kontakt med på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 524
Senast: Motacilla
·
Träning Tänkte lägga in en dag i veckan med bommar som styrketräning. Skritt och avsuttet till att börja med, varierad höjd men gärna lite högre...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp