Aerborns lindor

cactuspower

Trådstartare
Dom som Hööks säljer, är det den varianten som är elastiska och som lämpar sig till ridning eller är de i fleece?

Sv: Aerborns lindor

Tror inte de är elastiska alls, vet egentligen inte så mycket, inte använt sånna på flera år...

Om det är den dyrare typen av hööks du menar.. de som säljes parvis, är de inte elastiska...

dom är hårda och inte elastiska alls (eler jo dom är ju inte stenhårda men dom är kanske 1-2mm elastiska om man drar hårt.)

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
968
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
948
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
890
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka