Ägarbevis

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare harrylover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 043
H

harrylover

Måste man ha med sig ägarbeviset på tävlingar?! Står det nåt om det i TR?

Sv: Ägarbevis

nej, inget ägarbevis behövs. Pass, mätintyg (ponny) och licenser är det som visas upp.

Som skrivet behövs det inte. Det måste ju inte vara ägaren som tävlar hästen, eller ens är med på tävling. Ägarbeviset ska förvaras hos ägaren, det står också på dem.

Nej det hoppas jag verkligen inte. Jag äger inte "min" häst och det är ju lite dummt om man skulle behöva dra med sig ägaren till hästen bara för att visa upp det.

Det är ju faktiskt sant, jag tänkte inte så långt.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 132
Senast: Hedwig
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II