Bukefalos 28 år!

Age of Empire 2

Mirre

Trådstartare
Någon som spelat det?

Banan där man ska eskortera Jean De Arc (heter hon väl tror jag) från
ett läger till ett annat, hur fasen gör man?
Jag dör bara hela tiden
 
Sv: Age of Empire 2

Man fuskar så man får den där bilen som skjuter alla :p
Nu var det jättelängesen jag spelade men funkar det inte med att bygga en jättearmé och ha med massa priests som kan heela alla som blir skadade?
Eller är det ett enmans uppdrag?
 
Sv: Age of Empire 2

Fusken har jag men inte får jag nån bil.

Nej det gör ju inte det.
Har bara två ryttare och några fotsoldater.
Inga bönder som kan bygga och då heller inga präster.
 
Sv: Age of Empire 2

Jag brukar spela det ganska ofta, jag och min bror brukar spela med/mot varandra! :D Fast det var länge sen jag spelade kampanjerna, men har klarat allihopa förut, dock hjälper ju inte det dig så mycket :p
 
Sv: Age of Empire 2

kan du inte skicka ryttarna i förväg då, eftersom de är snabba, och dra tillbaka till de andra i bakhåll ?
 
Sv: Age of Empire 2

Åååh, nostalgi!

Har inte spelat på ett tag, men jag vill minnas att jag typ slog mig fram och hoppades på att överleva. Antar att du hittat knappen för att skydda en person, annars är den ett bra tips.

Gosh, vad mycket hjälp jag är... :grin:
 
Sv: Age of Empire 2

Klarade det.
Fick ta en annan väg och smyga mellan träden.
Slå sönder grinden och sedan smyga vidare längs muren.
Men ska spara sidan
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
835
Senast: Linn-Nora
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 693
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 031
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp