Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man fuskar så man får den där bilen som skjuter alla
Nu var det jättelängesen jag spelade men funkar det inte med att bygga en jättearmé och ha med massa priests som kan heela alla som blir skadade?
Eller är det ett enmans uppdrag?
Jag brukar spela det ganska ofta, jag och min bror brukar spela med/mot varandra! Fast det var länge sen jag spelade kampanjerna, men har klarat allihopa förut, dock hjälper ju inte det dig så mycket
Har inte spelat på ett tag, men jag vill minnas att jag typ slog mig fram och hoppades på att överleva. Antar att du hittat knappen för att skydda en person, annars är den ett bra tips.
Fast ibland överträffar jag mig själv med mina google kunskaper! Hittade lite info om hur man klarar det, antar att du redan försökt själv. Annars är det lite fusk med sånt här, även om man får ta till det ibland...
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Trädgård & Växter Har någon testat den här blomstödshållaren? Är den bra och mer specifikt, hur grov stödpinne passar i den?
Jag överväger såna till de...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...