• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare feliand
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 845
F

feliand

hejsan, jag är intresserad av att börja tävla agility med min lille shettis ! Vad krävs för att tävla? (klädsel, utrustning på hästen, någon typ av tävlingslicens osv.?) Finns det något agilityförbund att vända sig till? Isåfall, vad är hemsidan? Finns det åldergränser? (på antingen ponnyn eller mig)

Jag bor i mitten av småland ungefär, någon som vet om det finns klubbar och tävlingar i närheten?
:)

Sv: agility

Hej hej jag är också intresserad av det jag bor i Göteborg. Har du börjat träna något?? Hur har du tränat??

Gud, agillity för hästar. Det hade jag aldrig hört talas om! Jag som trodde att det bara var för hundar.. Himla sött för hästar:)
Lycka till:)

Jag skulle gärna vilja tävla i agility med en shettis, om vi hade råd.. :love: :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 705
Senast: Farao
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 372
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan... 2
Svar
26
· Visningar
4 859
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka