Bukefalos 28 år!

Agilityfråga?

igbest

Trådstartare
Hur funkar det på agilitytävling kan man bara anmäla till hoppklass eller måste man vara med i agilityklass också? :confused:
 
Sv: Agilityfråga?

Du kan anmäla antingen till ena eller andra eller bägge två, det väljer du själv :)! Bara hunden har åldern inne och alla medlemskap/tävlingslicenser (om man har blandras)/vaccinationer osv osv är klara :).
 
Sv: Agilityfråga?

Du kan anmäla antingen till ena eller andra eller bägge två, det väljer du själv :)! Bara hunden har åldern inne och alla medlemskap/tävlingslicenser (om man har blandras)/vaccinationer osv osv är klara :).

Tack, det enda som saknas är tävlingsbok och inmätning men inmätning kan väl göras på första tävlingen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
15
· Visningar
1 981
Senast: Kirre
·
Övr. Katt Tänker ni delta i Agrias Kattparad? :)...
2
Svar
22
· Visningar
1 266
Senast: Krålus
·
Samhälle Finns det möjlighet att prata med polisen om en händelse för att försäkra sig om att det rör sig om brottsliga handlingar utan att jag...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Oskar har ibland skov med rejält hård mage. Som nu. Jag ger ibland paraffinolja som ju inte tas upp av kroppen. Hjälper marginellt.Han...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 317

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp