Åka buss med djur!

Royal_724

Trådstartare
Tänkte åka och kastrera mina katter, men då jag ínte har körkort är det lite svårt att ta sig till veterinären!
Nu undrar jag...
Är det förbjudet att ta med djur på bussen nu eller hur blev det?

Sv: Åka buss med djur!

Det gällde mig veterligen enbart Swebus Express. Så håller du dig till några andra bussar så är det inga problem.

Jag tog bussen när jag kastrerade mina katter, huvudsaken är att du sitter långt bak i bussen. Det är bara långfärdsbussar man inte får ha husdjur på.

Men du behöver nog ha en bur åt dem var - när jag kasterade mina fick jag låna bur, för när jag tog hem dem var de fortfarande dåsiga och skulle hållas isär.

Här får man ta med hund som katt. Sålänge man betalar om djuret tar upp en egen sittplats.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
989
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
675
Senast: Sel
·
Katthälsa Jag har debatterat med mig själv om jag verkligen ska skapa den här tråden, men efter de senaste veterinärbesöken är det vissa... 2
Svar
36
· Visningar
2 987
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
470
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka