Åka till Falsterbo 2017?

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Emixa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 806

Emixa

Trådstartare
Hej alla glada! :D Tänkte bara kolla här inne om det är många som ska till Falsterbo Horse show i år? Vilka dagar ska ni dit? Vad är det viktigaste att se enligt er? Och är det helt enkelt någon som kanske vill dit men inte har bestämt något? :D :angel: skicka gärna PM om du inte vill svara här:banana:

Kommer vara där hela veckan. Kommer titta på mycket dressyr men även försöka ha lite ren semester, hänga på stranden om vädret är bra osv.

Jag hoppar själv 6års Folksam open, så kommer va där iaf Sön-Tis. Sen får vi se om det bli final eller inte men kommer nog åka ner någon dag sista helgen också oavsett.

Det om brukar var mest uppskattat (Beroende på vad man är intresserad av) är ju huntingen på Onsdagen, derbyt på Lördagen och Grand prixen på Söndagen :up:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 014
Senast: Kirre
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 795
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka