Bukefalos 28 år!

Akademisk Buketräff Skåne! Våren 2011.

KungTulle

Trådstartare
Nu börjar jag bli totalt svältfödd på att träffa folk med samma intresse som jag nämligen historiskt inriktad ridning i största allmänhet.

Kan vi inte trumma ihop en buketräff? Jag är med på allt, tex att samlas nånstans och äta en god middag:d.... göra en utflykt tillsammans tex Töjhuset i Köpenhamn där de har en hel del fina hästrustningar och liknande... en filmkväll på hästtema hemma hos nån som har gott om plats och stor TVskärm. Ja eller nåt!

Det behöver inte alls vara att vi träffas och rider tillsammans (tvärtom så här på vintervåren är det ju bara bökigt att försöka dra iväg med hästen i släpet flera mil ju) , jag tänkte snarare att kunna bolla lite ideer & vara sociala kunde vara kul.

Kunde också vara kul att träffa lite nytt folk. Tycker ni inte det?:D
 
Sv: Akademisk Buketräff Skåne! Våren 2011.

Åh jag skulle gärna hänga med på något sådant! Jag är extremt svältfödd på allt som har med hästar att göra, inte minst att bara träffa och snacka lite med hästfolk.
 
Sv: Akademisk Buketräff Skåne! Våren 2011.

Det låter ju hur trevligt som helst!

Synd att man inte bor/kan ta sig till skåne då... :)
 
Sv: Akademisk Buketräff Skåne! Våren 2011.

Jag skulle tycka det var kul att träffa AR folk!
Jag är ju rätt isolerad här i skogen. Fast vad man ska göra har jag ingen aning om!
 
Sv: Akademisk Buketräff Skåne! Våren 2011.

Jag vill ha en träff här!

/Migo
ridabstinens...
 
Sv: Akademisk Buketräff Skåne! Våren 2011.

Jag vill också komma på en sådan träff. I SKåne då.
 

Liknande trådar

Ridning Skulle vara kul att träffas någonstans och prata historisk ridning etc. Vad sägs om att träffas hemma hos någon som har hyfsat gott om...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: _Nena_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp