Akademisk Mys-Träfftråd Skåne.

KungTulle

Trådstartare
Skulle vara kul att träffas någonstans och prata historisk ridning etc. Vad sägs om att träffas hemma hos någon som har hyfsat gott om plats en helgdag, ha med lite knytkalasgrejor och sedan fika och äta tillsammans?

De som syr historiska kläder kan ju ta med något kul att visa, den som köpt något kul akademiskt nytt till hästen kan ta med och visa. Nån kunde ta med nån kul film....

Jag tror det tex kunde vara intresse att titta på tex stångbett och träns och kunna jämföra kvaliteter och priser etc.

Snälla snälla en träff i Skåne.... SNART innan jag dör av uttråkenhet!!!!'

/KT
 
Sv: Akademisk Mys-Träfftråd Skåne.

Jag är med!

Vi har inte så jättestor plats hemma, och dessutom bor jag uppe i nordvästraste hörnet av Skåne.

Vi kanske skulle hyra in oss på någon anläggning?:idea:
Jag vet en jättebra kursgård där vi brukar vara - undrar om de hyr ut enbart lektionssalen?
 
Sv: Akademisk Mys-Träfftråd Skåne.

Ja jag har inte jättestor plats heller- är man 6-7 personer inne i mitt vardagsrum känns det som nobelfesten :). ( Minus kristallkronorna då alltså...).

Min tanke var mest en träff UTAN hästar... ( Så att jag som inte får rida pga min dumma armskada inte blir avundsjuk på er andra...)

/KT
 
Sv: Akademisk Mys-Träfftråd Skåne.

Jag är hemskt gärna med på en träff!

Har inte vart särskilt aktiv här på buke och har desto mer att prata om;)

Bor i Halland men vistas nere i Skåne en hel del:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 671
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 692
Senast: sthu
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 586
Ridning Nu börjar jag bli totalt svältfödd på att träffa folk med samma intresse som jag nämligen historiskt inriktad ridning i största...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: Saima
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp