Aktivera Katterna när man är på jobb

Minerva

Trådstartare
Som rubriken lyder..
Har ni nå bra tips på leksaker eller nått som får katterna sysselsatta när man inte är hemma?
Dessa är för närvarande innekatter då jag bor så illa att det inte finns någon möjlighet att ha dom ute.

Tror dom har ganska tråkigt hemma då de har hittat på små hyss ibland.
Så som sagt har ni nå bra ideér så tar jag tacksamt emot det :)
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

Enda sysselsättning mina katter har är nåt mjukt att sova på, ren låda och en skål med hårdmat. :) Båda ser helt nyvakna ut när jag kommer hem från jobbet... :rofl:
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

ja det är ju bra att det funkar för dina katter ;)

Hade det räckt med det för mig så hade jag nog inte startat tråden ;)


Ingen som har nått tips??
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

Saker som rullar lätt som ping-pongbollar kan vara bra att ha flera av och om kissarna har ngt favoritgodis så kan du gömma det lite här och där i lägenheten eller lägga det i en aktiveringsboll.
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

Mina katter är och har alltid varit helt vansinniga i: FJÄDRAR!

Bara vanliga ankfjädrar som vi plockat ute och sprider i lägenheten. Rexen kan roa sig i flera timmar.
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

Pingisbollar är rena granndöden, de studsar något så enerverande så det finns inte :crazy:

Så är man rädd om grannarna kanske något mindre "studsbenäget" (och jo det låter, fast de väger nästan inget).
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

Tycker det är okej att katterna leker med dem dagtid, om grannen sover dagtid så får h*n väl påpeka det. Jag plockar undan mina framåt kvällen.
 
Sv: Aktivera Katterna när man är på jobb

Påskpynt haha.

Har små frigolitägg som jag hängde upp i påskas.
De fick katten syn på och sedan dess är de favoritleksakerna.:D
Världens rejs med dem varje kväll här nu haha
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
129
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
928
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 659
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp