Akut avlivning

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Tittilina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 580
Sv: Akut avlivning

De är bäst.

Och de kommer alltid så fort de kan, lägger om rutt om det är möjligt osv.

Sv: Akut avlivning

Fick ta bort min 5-åring i augusti i år pga benbrott. 4 dagar skulle han fått legat ute innan han kunde hämtas, i augusti, rötmånad. Fick slutligen hjälp av folk vi känner och tog honom i stället till min mammas gård (6 mil bort) och begravde honom där.

Ang detta med tillstånd, när vi begravde honom var det helg så jag fik tillstånd i efterhand. Men hade de inte godkänt platsen hade vi enligt dem fått gräva upp honom igen... Men nu behövdes inte det som tur var.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 693
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 967
Senast: Lhas
·
Hundhälsa I lördags fick vi hastigt låta vår älskade hund somna in. Ett avslut som skulle vara värdigt känns allt annat än värdigt.. Jag funderar...
Svar
15
· Visningar
2 041
Senast: Shpongle
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 053
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka