Bukefalos 28 år!

Akut hjälp! Klädkod Kostym

Twihard

Trådstartare
Jag ska på bröllop nummer 2 om tre veckor. Min första bror gifte sig i juni och min andra under kommande fest! Jag var tärna på förra bröllopet och har en, ja balklänning. Min mamma sa att jag kan ha den på båda och att alla mina systrar ska ha sina balklänningar. Nu berättade de att de inte alls ska det - och jag vill inte komma ensam överklädd till fest nummer två. Är inte bekväm i det. :( Nästa helg om typ två veckor är min enda chans att finna något annat - och då under tusenlappen. (Tärnklänningen var dyr för mig). Nu behöver jag råd på affärer som kan ha någonting passande till bröllop! Dessa är de affärer jag vet att jag kan nå (Kommer vara i Norrköping då - om någon känner till den staden):

Carlings
JC
Name it
bikbok
Gina tricot
Cubus
HM
Åhlens
Kappahl
New Yorker
Monki
Veromoda
lindex
MQ
Sister
Lager 157
Sandströms.

Vet någon nått bra tips? Jag är medium mot large med stor byst (80D) och kurvor. Så inget slinki slinki går. :( Måste kunna ha BH under.
 
Jag ska på bröllop nummer 2 om tre veckor. Min första bror gifte sig i juni och min andra under kommande fest! Jag var tärna på förra bröllopet och har en, ja balklänning. Min mamma sa att jag kan ha den på båda och att alla mina systrar ska ha sina balklänningar. Nu berättade de att de inte alls ska det - och jag vill inte komma ensam överklädd till fest nummer två. Är inte bekväm i det. :( Nästa helg om typ två veckor är min enda chans att finna något annat - och då under tusenlappen. (Tärnklänningen var dyr för mig). Nu behöver jag råd på affärer som kan ha någonting passande till bröllop! Dessa är de affärer jag vet att jag kan nå (Kommer vara i Norrköping då - om någon känner till den staden):

Carlings
JC
Name it
bikbok
Gina tricot
Cubus
HM
Åhlens
Kappahl
New Yorker
Monki
Veromoda
lindex
MQ
Sister
Lager 157
Sandströms.

Vet någon nått bra tips? Jag är medium mot large med stor byst (80D) och kurvor. Så inget slinki slinki går. :( Måste kunna ha BH under.
Jag har många klänningar från MQ som jag har haft på bröllop. Jag som är överviktig passar väldigt bra i deras märke Stockhlm.
 
Jag köpte en jättefin blommig klänning från esprit för 600:- till bröllopet som jag ska gå på i augusti. De hade flera fina klänningar i modeller där BH inte är något problem, bla. den som jag köpte :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp