Akut hjälp med Leon?

Jag oroar mig inte alls över att någon tror att jag skulle sno åt mig av pengarna, den här typen av insamlingar bygger ju hela tiden på förtroende, och det har funkat bra innan. :) Däremot så blir det enklare att sammanställa det hela, så det ska jag göra, tack för tipset!

Ni som vill vara med, pm:a mig så får ni swishnumret. Ska vi göra en egen tråd för det, tror ni, eller fortsätta i den här?
Kanske en egen tråd vore bra.
 
Jag är egentligen ganska tveksam till hela diskussionen om en avliden användare. Även om jag självklart förstår att den kan behövas.
Jag kommer inte bryta ut den.
 
Jag är egentligen ganska tveksam till hela diskussionen om en avliden användare. Även om jag självklart förstår att den kan behövas.
Jag kommer inte bryta ut den.
Ok, då fortsätter vi här.

Den som vill vara med och hedra Vallhund med en gåva till hundstallet pm:ar @Trissa för swishnummer.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 515
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 575
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 649
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp