Akut hjälp med Leon?

Jag har följt tråden i tysthet då jag inte kunnat erbjuda hjälp på något sätt. Tårarna rinner och jag önskar alla inblandade en eloge....så mycket värme, så mycket kärlek, så mycket vilja att lösa problem som uppstod...all heder till er alla :heartheart

@vallhund jag hoppas du snart är på benen igen och att du kommer att må så bra du kan :heartheart
@Jeffery och @Cocos :heartheart:heartheart
 
1525279681981.png
 
Detta ev jag jag för snart 1,5 år sen när min förra hund vandrade vidare.
Jag är starkt övertygad om att Leon tas emot med öppna armar där i Nangijala. Både Jessi, Triss och min pappa är fenomenala lekkamrater :heart

Nu blir du trött, jag är här hela tiden.. Om en liten stund kommer du se en regnbåge, den är stor, väldigt lång och den glittrar i takt med att dina små tassar springer över den. Det kommer ta en liten stund att nå till slutet av den, den är ganska lång. När du kommer fram väntar nån på dig där. Han har mörkt hår och melerade ögon och när jag kände honom hade han en käpp. Nu kommer han inte ha en käpp, för där på andra sidan regnbågen där har ingen ont eller är halt. Han kommer ta dig på en promenad i de djupaste grönaste skogarna du sett, massor av blåbär och du får äta hur många du vill. Överallt finns små gölar där du kan fiska pinnar, och blåsa bubblor i det kristallklara vattnet.
Nu sover du, du kommer inte vakna mer. Nu är du i Nangijala..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 509
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 646
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp