Akut hjälp med Leon?

Jag beklagar din sjukdom och Leons bortgång. Har tyvärr inte kunnat hjälpa på något sätt alls men har följt tråden hela vägen och gråter över allas underbara medkänsla och hjälp.
 
We are all visitors to this time, this place.
We are just passing through.

Our purpose here is to observe, to learn, to grow, to love...
and then we return home.


P1160182.JPG
 
När det här väcktes upp igen (på annat håll), gick jag igenom en del bilder och filmer på Leon under hans sista vecka. Här är en fin bild från en solig morgonpromenad.

Kopplet är ett sånt där fånigt med lite orange fjädring i - som han senare drog sönder för att jag tänkte köra hem bilen en kilometer utan honom.

@vallhund

P1160083.JPG
 
Idag har jag förstått att Vallhund har återförenats med Leon.

Må nu era promenader i efterlivet bli riktigt långa och ändlösa i det vårsolsken som aldrig kommer gå i moln. Nu orkar du igen, och Leon behöver inte dra omkring dig i geografin för att få de minimi-metrar en Berger des Pyrénées behöver. Nu känner han igen dig från när han var unghund. Han mår bra, och du mår bra - och ni springer igen sida vid sida.

:heart
 
Idag har jag förstått att Vallhund har återförenats med Leon.

Må nu era promenader i efterlivet bli riktigt långa och ändlösa i det vårsolsken som aldrig kommer gå i moln. Nu orkar du igen, och Leon behöver inte dra omkring dig i geografin för att få de minimi-metrar en Berger des Pyrénées behöver. Nu känner han igen dig från när han var unghund. Han mår bra, och du mår bra - och ni springer igen sida vid sida.

:heart
Åh jag tänkte just på Vallhund igår senast
 
Idag har jag förstått att Vallhund har återförenats med Leon.

Må nu era promenader i efterlivet bli riktigt långa och ändlösa i det vårsolsken som aldrig kommer gå i moln. Nu orkar du igen, och Leon behöver inte dra omkring dig i geografin för att få de minimi-metrar en Berger des Pyrénées behöver. Nu känner han igen dig från när han var unghund. Han mår bra, och du mår bra - och ni springer igen sida vid sida.

:heart

Så ledsamt, men fint att de får vara sida vid sida igen.
Jag minns när jag var och hämtade Vallis och åkte runt i timmar för att hämta hem Leon, när hon blev av med honom första (?) gången.
Hoppas att de får frid tillsammans.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 396
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 554
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp