Bukefalos 28 år!

Alapaha Blue Blood Bulldog??

Sv: Alapaha Blue Blood Bulldog??

Nej, det var inte en sådan. Enligt dom själva var det Amerikansk Bulldog, men personligen så tyckte jag att tiken inte alls såg ut som en (ren) sådan.
 
Sv: Alapaha Blue Blood Bulldog??

Nej det tyckte inte jag att det såg ut som heller. Amerikansk bulldog är väl större också, eller? Men vad kan det ha varit för ras på deras då? Tyckte tiken var ursöt..=)
 
Sv: Alapaha Blue Blood Bulldog??

Tiken såg ut som en Engelsk Bulldog vi hade förut :) Hon var av en lite högre modell, och inte lika groteskt byggd i kroppen som dom flesta är idag.
 
Sv: Alapaha Blue Blood Bulldog??

Så det går o få tag i bulldoggar av den modellen alltså. Jag tycker de är jättesöta när de är lite mer högbenta och inte lika hoptryckta i ansiktet
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 752
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 853
Senast: Åsa A
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 711
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 581
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp