Bukefalos 28 år!

Jag blir har i hela mitt liv blivit tagen för äldre än vad jag är. Allt från ett par år, till 10-15. Det gör inte mig någonting dock, för ska jag vara ärlig så längtar jag tills jag blir tant :angel: Jag vill ha silverhår och rynkor :D
 
Jag uppfattas nästan alltid som äldre än jag egentligen är. Min sambo är 9 år äldre pch de flesta tror att jag är i hens ålder.
 
Jag vet inte och bryr mig överhuvudtaget inte
Fyllde 40 för ett par veckor sen men det är ingen big deal.
Har redan genomgått I stort sett alla livets kriser så att bry sig om ålder är inget för mig.
Dock vill jag inte dejta yngre män.
Kanske för att jag alltid varit gammal till sättet
 
Jag blir har i hela mitt liv blivit tagen för äldre än vad jag är. Allt från ett par år, till 10-15. Det gör inte mig någonting dock, för ska jag vara ärlig så längtar jag tills jag blir tant :angel: Jag vill ha silverhår och rynkor :D

Åh, jag längtar också efter silverhår. :love: Jag ska ha långt, långt silverhår och klä mig i galna hippiekläder och jaga grannarnas barn ifrån min gräsmatta.
 
Jag fyller 29 nu i veckan men de flesta brukar tro att jag är betydligt yngre. Sådär kring 20 ungefär..
De som vet vad jag jobbar med gissar väl på ungefär 24-25, men då är det för att de måste tänka in en 5-årig universitetsutbildning i ekvationen..

Jag trodde faktiskt att du var några år äldre. Inte för ditt utseende, utan för att du har hängt på Buke hur länge som helst och alltid har framstått som så förnuftig och mogen. :)
 
Utseendemässigt så har jag nog börjat komma i fatt min verkliga ålder. Fram till för några år sedan togs jag som allt från 16-20, så jag har åldrats 20 år på bara några år. Säckigheten har nämligen börjat nå ansiktet, särskilt om jag är trött och har sovit dåligt. Ena ögonlocket har dessutom börjat hänga. Då och då kan jag när jag kastar en blick i spegeln se min mamma och varje gång hajar jag till och undrar vad hon har där att göra. :cautious:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: Viva
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 508
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HUND MAGKATARR...
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp