JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Träning
Trådstartare
Trådstartare
kolungarna
Startdatum
Startdatum
24 Sept 2004
Svar
Svar
41
Visningar
Visningar
9 240
Sv: älgloppor
ah ta och utrota hela högen! Och stackars hästarna, dom lider ju verkligen av dom. Blizzard bockar nästan av mig om det kommer en i svansen
Sv: älgloppor
Håller med fullständigt
fast dom tål rätt mycket kyla så blir väl inte av med dom så lätt än
Tur att min pålla sansar sig när jag sitter på ryggen eller leder henne men i boxen då ingen är i närheten får hon spelet
Jane Austen eller Jane Eyre
Kultur Det är det jag tänker också, att den är satirisk och humoristisk och ganska vass till och från, samtidigt som den är målerisk och...
Jozze
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Funderar på vad jag vill göra under semestern, om jag vill åka till bort 😉 till Skottland skulle jag ju kunna ta mig på under två timmar...
grodan21
1 minut sedan
Svar: 887
Visningar: 26 672
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Hamas är skit, absolut, det är det nog ingen som säger emot riktigt. Det Hamas gör, gör dock inte Israel till det bättre, det måste bli...
Grazing
2 minuter sedan
Svar: 1 132
Visningar: 26 896
Allmänt
Ofräsch häst?
Ridning Ja, är ni flera som rider så är det ju superviktigt att den ena vet vad den andra gör. Annars kan det bli väldigt tokigt för hästen.
Sirap
30 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Definitivt! Vi har ju en liknande situation med Zarre, han är också hagprydnad men där har vi ju inte hittat vad som är fel, bara en...
WildHorse
35 minuter sedan
Svar: 852
Visningar: 67 059
Vård