JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Japp, det är kul att handla till hästarna!
Blir mer till dem än till sig själv!
har ca 20täcken till 3ponnys..
å så ha jag massa "halva träns" å grejjor.
har 6par bettskivor (vilket int e så järttenödvändigt)
men man hittar alltid massa nytt
och det kan alltid va bar å ha
ska te globen å storshoppa!
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår var Spock med som kurshund och fick visa lite övningar på allmänlydnadskursen, han skötte sig jättebra :heart . Innan kursen hade...
Bulldoozer
31 minuter sedan
Svar: 1 254
Visningar: 75 365
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Min farfar, född i början av 1900-talet, berättade om en gång när han var liten och skulle äta kokt ägg. Han knackade sönder skalet och...
Iamia
36 minuter sedan
Svar: 1 563
Visningar: 133 179
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Alltså det där med päls... jag är uppvuxen med först pudel, sedan riesenschnauzer, har haft cairnterrier och har nu isländsk fårhund...
Roheryn
Idag kl 09:17
Svar: 33
Visningar: 1 643
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag insåg igår kväll att en av mina favoriter när jag gick på ridskola var en connemara som glömde bort att han skulle vara ponny. 158...
Habina
28 minuter sedan
Grönt kort kurs
Gnägg Hej,
Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Lisen82
39 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Det är verkligen så att vissa hästar "alltid" har högt/behöver avmaskas.
Jag har inte avmaskat ännu, och imorgon är BF. Så det får nog...
hamilton1
49 minuter sedan
Svar: 86
Visningar: 9 178
Avel