JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Skulle ni kunna mäta dessa mått på eran utrustning så skulle jag bli mycket tacksam
Mät på en shettis-puta
På träns (måste vara shettis storlek)
Nackrem
Käkrem
Pannband
Nosdelen på nosgrimma (engelsk)
sidostycke
Sv: Alla ni med shettisar.
Vad ska du nu sy?
det du
hemligt projekt på G
Hehe, bara du visar upp det här sen så! Dina andra saker är ju
Har tyvärr ingen shettis själv, så jag kan inte hjälpa dig, men puttar tråden lite...
Utrustning
Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Utrustning
Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
3 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 874
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
4 minuter sedan
Svar: 614
Visningar: 32 367
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag vet inte hur jag missade det men man märker liksom inte av att han är i kopplet, han är så följsam, i vanliga fall virar jag...
Lillefrun
Idag kl 17:14
Svar: 1 333
Visningar: 80 823
Hund
Pass förvaring
Anläggning Ja jag tycker att lagen är orimlig. Å andra sidan har jag aldrig ens hört talas om någon som behövt visa passet annat är hos vet eller...
Ninnurur
11 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Brukar tänka att dun för gulbrun och annat är ett gammalt sätt att säga det på, innan vi hade gentester mm. Men även de håller på att gå...
Nikan
22 minuter sedan