JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Skulle ni kunna mäta dessa mått på eran utrustning så skulle jag bli mycket tacksam
Mät på en shettis-puta
På träns (måste vara shettis storlek)
Nackrem
Käkrem
Pannband
Nosdelen på nosgrimma (engelsk)
sidostycke
Sv: Alla ni med shettisar.
Vad ska du nu sy?
det du
hemligt projekt på G
Hehe, bara du visar upp det här sen så! Dina andra saker är ju
Har tyvärr ingen shettis själv, så jag kan inte hjälpa dig, men puttar tråden lite...
Utrustning
Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Utrustning
Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Det fick jag med i vintras, när jag sprang längre och på hårt underlag. Byggde ett höftpass med kettlebell och ett gummiband och tycker...
Flixon
7 minuter sedan
Svar: 1 653
Visningar: 52 534
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Haha jag insåg precis att jag delar rum med ytligt bekanta och okända personer oftare än jag rör vid andra människor (annat än att skaka...
escodobe
28 minuter sedan