Alla våra misslyckade ragg och ligg

Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat O_o
Mvh Uttråkad och vabbar :meh:

Min telefon ville hellre skriva "nigger" än "bigger" O_o När jag dessutom skulle skicka till min vän som av händelse är svart. Jag kan lova, jag har aldrig använt ordet i hela mitt liv varken i skrift eller tal. Förbenade rasisttelefon.
 
Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat O_o
Mvh Uttråkad och vabbar :meh:
Nja, större chans att jag kommit åt fel bokstäver på mobilen och detta var vad autocorecct tyckte var mest troligast att jag hade försökt skriva. När jag skriver du så jag vet inte vad jag skriver men autocorecct ändrar till FU regelbundet. Väldigt irreterande för FU är något vi i mitt gäng använder som ett negativt ord.
 
Jag vet, någon med ett aktivt sexliv måste ta tag i detta bums.
Jag bor inte alltför långt ifrån en militärisk flygbas, undrar hur svårt det är att smyga in....

Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat O_o
Mvh Uttråkad och vabbar :meh:
Min erfarenhet av autocorrect är att den kan hitta på vad tusan som helst. Ett tag så kunde den ändra ord med 2 bokstäver till typ 8-10 bokstäver. Och det var väldigt konstiga ord som jag själv aldrig använde dessutom. Mkt märkligt.
 
Jag bor inte alltför långt ifrån en militärisk flygbas, undrar hur svårt det är att smyga in....


Min erfarenhet av autocorrect är att den kan hitta på vad tusan som helst. Ett tag så kunde den ändra ord med 2 bokstäver till typ 8-10 bokstäver. Och det var väldigt konstiga ord som jag själv aldrig använde dessutom. Mkt märkligt.
OT
min bästa är när den ändrade "volvo" till "bilbomb".

Jag HATAR när jag skriver helt rätt och den ändrar till något som är fel både i sammanhanget och grammmatiskt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 693
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 583
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 484
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 024
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp