Alldeles för godtrogen *suck*

Sv: Alldeles för godtrogen *suck*

:) Jippiiiiiie Grisan är hemma igen. Skönt att det äventyret är över nu.

Ska du leta ny köpare nu eller har du möjlighet att ha henne kvar? Lycka till oavsett!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: Alldeles för godtrogen *suck*

Vad bra att det löste sig iaf!

Grisan är en jättemysig häst :love: hoppas du hittar en bra spekulant till henne!
 
Sv: Alldeles för godtrogen *suck*

Hur gärna jag än vill ha kvar henne, så har jag inte råd. Imorgon kommer A som stod hos oss förut med ett gäng hästar o ponnysar o hämtar henne o tar upp henne till Norrtälje. Sen får vi se om dom ska behålla henne själva eller om dom säljer henne och får halva summan. Vi får se hur det går :)
 
Sv: Alldeles för godtrogen *suck*

Japp hos E&E... Men bara tillfälligt då :)
 
Sv: Alldeles för godtrogen *suck*

Det låter ju bra med att A tar in henne för försäljning eller vad det nu blir. Då vet du ju att hon blir omhändertagen nu. :cry: Trist att du inte kan behålla henne, ni passar så himla bra ihop.

Lycka till nu med henne!!!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Precis som rubriken! Hur snabbt var ni uppe på hästryggen igen efter att ha opat bort äggstockarna och äggledarna?🌼 Letar häst och fick...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: FruS
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 072
Senast: BornAgain
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 213
Senast: manda
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp