Bukefalos 28 år!

Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Funderar på att testa Vinted jag med. Borde rensa min garderob, och kan jag få säg tio kronor plagget så blir det ändå en del.
Börjar dessutom redan få urväxta eller "ofavoriter" bland bebiskläder. Ska spara lite tänkte jag, ifall det blir en till om något år. Men en del tänker jag sälja billigt som ett paket. Kanske. Om jag orkar.
 
Skickade en sak som jag köpt på Vinted men som inte passade för ändamålet till ny köpare idag, hade väl lagt mig lite lågt men saksamma får ta att jag egentligen gick minus men lika bra att få bort saken :D Fick sålt ett klädesplagg också :jawdrop: Så det ska jag packa ihop idag för skickning imorgon!

@sthu, jag trodde inte att jag skulle sälja något alls, har knappt hunnit få ut saker men ändå skickat flera paket :)
 
Vilken storlek på mailingbags är lagom? Tänker främst på kläder, vuxen. Large (25*39 cm), räcker det?
Large fungerar bra till vanliga vuxenkläder. SMALL fungerar till barntshirts.

Jag köpte nyligen hos någon svensk företag som hade rea på påsar, blev under kronan per påse.

Edit. Mailingbags.nu var det
 
Hmm måste man kunna skicka med UPS via Vinted? Jag har rätt långt till närmsta ombud..
Jag har sett flera säljare som skrivit obs! Skickar ej med UPS.
Sen hur köpare har respekterat det hela har jag själv ingen erfarenhet av.

Men känns som att de flesta väljer Postnord. Jag har bara varit med om att köpare valt ups 1 gång än sålänge. Så känns i så vanligt. Men andra som säljer mer kanske har annan uppfattning. :D
 
Hmm måste man kunna skicka med UPS via Vinted? Jag har rätt långt till närmsta ombud..

Jag har sett flera säljare som skrivit obs! Skickar ej med UPS.
Sen hur köpare har respekterat det hela har jag själv ingen erfarenhet av.

Men känns som att de flesta väljer Postnord. Jag har bara varit med om att köpare valt ups 1 gång än sålänge. Så känns i så vanligt. Men andra som säljer mer kanske har annan uppfattning. :D

Jag har samma erfarenhet som @Avalbane
Av över hundra köp är det bara en eller två som önskat UPS och som jag då bad dem annullera köpet och välja posten istället.
Har även skrivit på min sida att jag inte har möjlighet att skicka med UPS.
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 920
Senast: ptr
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Föl 2020
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp