Allmänna dejtingtråden

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare ptr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 030
  • Visningar Visningar 137 172
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

kl

Dagens förslag: Ni som vill hitta nån att dejta; dejta varandra. Om inte annat för att det är trevligt att träffa nya människor. :)

Om du tänker så förstår jag du har svårighet att dejta :( Det är inte många kvinnor idag som är för patriarkatet.
Möjligen ytliga 20+are men tyvärr tror jag inte din ålderskategori finns med i deras önskelista

Är väl snarare manlig kontakt man blir avskräckt från i den tråden?

Så hon har tröttnat på dig, var hon ingen riktigt kvinna som tyckte om att du tryckte ditt skrev i ansiktet på henne om ni åkte buss? :nailbiting:

Eller så var hon inte nöjd när skinnstället var i vägen så hon inte fick ståndet i ryggen om hon fick lova att köra MC:n. :crazy:

Jag har faktiskt läst den tråden..........visste inte om jag skulle skratta eller gråta ju:(
/s

tillråga på allt nyfriserad = tunt jämtöver istället för bara på mitten ;)

Nejdå-inte jag inte
/s

men nu ska vi väl snacka nätdejting å inte psykologer som utöver psykologisk krigsföring?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 322
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 617
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Sharpless
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?