Sv: Allmänna dejtingtråden
MOTORCYKEL?????? - ok att jag har MC kort men inte fått tummen ur än å köpt mig nån hoj- så nåt kort me mig å en mc fins inget i cyberspace
Sen är det ju så här att vi killar inte har förmågan att få kort tagna på oss hela tiden-oftast tjejer som tar kort på varandra på fester å sånt ju men jag antar att kortet du menar är från HP- å du vet- inte så j-a lätt å ta kort på sig själv
/s
Jag föreslår som Lillelorden att du kommenterar det som dom har skrivit i sin presentation, och då inte i stil med "jasså du gillar det och det" utan lägger lite engagemang bakom det hela, så det inte känns som att du skriver på liknande sätt till alla andra du skriver till.
Ett annat tips kan vara att förändra dina bilder. Åtminstone jag tycker att din profilbild är rätt... tråkig? Du ser nästan sur ut. Annars har du en del bilder i dina foton, men bara två är på dig själv och en är dessutom väldigt suddig. I övrigt kan jag kommentera som såhär att en bild på din fina motorcykel gör varken från eller till för mig, jag skiter fullständigt i vad du har för motorcykel om jag inte själv har ett motorcykelintresse, men även då hade jag föredragit om du funnits med på den bilden. Detsamma gäller för andra bilder. En bild på bara en vy är rätt ointressant, betydligt mer intressant om du är med på den. Lite så.
MOTORCYKEL?????? - ok att jag har MC kort men inte fått tummen ur än å köpt mig nån hoj- så nåt kort me mig å en mc fins inget i cyberspace
Sen är det ju så här att vi killar inte har förmågan att få kort tagna på oss hela tiden-oftast tjejer som tar kort på varandra på fester å sånt ju men jag antar att kortet du menar är från HP- å du vet- inte så j-a lätt å ta kort på sig själv
/s