Allmänna dejtingtråden

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare ptr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 030
  • Visningar Visningar 137 265
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag föreslår som Lillelorden att du kommenterar det som dom har skrivit i sin presentation, och då inte i stil med "jasså du gillar det och det ;)" utan lägger lite engagemang bakom det hela, så det inte känns som att du skriver på liknande sätt till alla andra du skriver till.

Ett annat tips kan vara att förändra dina bilder. Åtminstone jag tycker att din profilbild är rätt... tråkig? Du ser nästan sur ut. Annars har du en del bilder i dina foton, men bara två är på dig själv och en är dessutom väldigt suddig. I övrigt kan jag kommentera som såhär att en bild på din fina motorcykel gör varken från eller till för mig, jag skiter fullständigt i vad du har för motorcykel om jag inte själv har ett motorcykelintresse, men även då hade jag föredragit om du funnits med på den bilden. Detsamma gäller för andra bilder. En bild på bara en vy är rätt ointressant, betydligt mer intressant om du är med på den. Lite så.

MOTORCYKEL?????? - ok att jag har MC kort men inte fått tummen ur än å köpt mig nån hoj- så nåt kort me mig å en mc fins inget i cyberspace ;)
Sen är det ju så här att vi killar inte har förmågan att få kort tagna på oss hela tiden-oftast tjejer som tar kort på varandra på fester å sånt ju men jag antar att kortet du menar är från HP- å du vet- inte så j-a lätt å ta kort på sig själv ;)

/s

Nej men sådant går ju att lösa? Om du vill göra en så bra presentation som möjligt så lös problemen och ta åt dig av hjälpen du får :)
Har du ingen vän/syskon/förälder/jobbarkompis som kan knäppa ett par bilder med en bra kamera?

*KL*

Ett tips till er killar ;) :D:p

1479096_479189458867167_733389763_n.jpg

MOTORCYKEL?????? - ok att jag har MC kort men inte fått tummen ur än å köpt mig nån hoj- så nåt kort me mig å en mc fins inget i cyberspace ;)
Sen är det ju så här att vi killar inte har förmågan att få kort tagna på oss hela tiden-oftast tjejer som tar kort på varandra på fester å sånt ju men jag antar att kortet du menar är från HP- å du vet- inte så j-a lätt å ta kort på sig själv ;)

/s

Motorcykeln var bara ett exempel, jag vet att du inte har bilder på någon motorcykel, men du har en del bilder där du inte finns med och det är min poäng. Dina husdjur och olika typer av landskapsfoton är inte intressant i en dejtingtråd, om inte du också finns med på bilderna.

Och JO det är lätt att fixa fram kort, lyckas du inte att ta egna kort så fråga dina vänner/släktingar/vad som helst om hjälp! Svårare än så är det faktiskt inte.

Kan du inte sluta med dina generaliseringar om "vi killar" som du håller på med? Det stämmer oftast inte ändå. Skriv hellre då att det inte är så lätt för DIG.

För egen del orkar jag inte med folk som hela tiden generaliserar med "vi killar" eller "ni tjejer" osv. Oavsett om det är skämtsamt menat eller inte så ger det inget seriöst intryck.

Motorcykeln var bara ett exempel, jag vet att du inte har bilder på någon motorcykel, men du har en del bilder där du inte finns med och det är min poäng.

Ett annat tips kan vara att förändra dina bilder. Åtminstone jag tycker att din profilbild är rätt... tråkig? Du ser nästan sur ut. Annars har du en del bilder i dina foton, men bara två är på dig själv och en är dessutom väldigt suddig. I övrigt kan jag kommentera som såhär att en bild på din fina motorcykel gör varken från eller till för mig, jag skiter fullständigt i vad du har för motorcykel om jag inte själv har ett motorcykelintresse, men även då hade jag föredragit om du funnits med på den bilden. Detsamma gäller för andra bilder. En bild på bara en vy är rätt ointressant, betydligt mer intressant om du är med på den. Lite s

hur ska du ha det ?

Rena referat som andra läxprov i grundskolans svenskaundervisning är ju lite fånigt, men det funkar om det bara är svar man vill ha.

Fick ju fantastisk hjälp med att reda ut hur det skulle vara och hur man kunde tänka av en av de roligaste och ettrigaste vi har haft i den här tråden.

Kan nog tro att om man som grabb ska lyckas fånga de där subtila "intressevisande" markörerna som göms mellan de rader som inte står, då behöver man hjälp om man inte är van. Vart ruggigt effektivt, blev tre dejter av det, kunde blivit fyra men men, inte fann jag nån för det. men en kamrat blev det i alla fall.

Tror säkert att där är gömda koder i en del grabbars presentationer med, men de är kodade på andra sätt.

Samtidigt så känns det så billigt att "gå på" det som man misstänker att det vill att man ska fråga om, särskilt när det i denna tråden klagas vilt på killar som inte lyckas se den såå uppenbara öppningen. Numera bläddrar jag bara förbi sådana presentationer.

Också ett sätt att resonera.

Ptr

Förstår det. Kan bli extra jobbigt om det blir en tredje person som får stå och göra det.

Kan du inte liksom snurra den runt myspinnen? Ha i lite styling så har du en fin glammig lugg efteråt. Slipper locktång:)

., men du allt är inte pinnar , en del kan vara små korta vedkubbar , hur tänkte du där :meh:
med så lång lugg funkar det inte

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 370
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 632
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Sharpless
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur