Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

Hahaha...ja det är verkligen döläckert!:love:
SaddleryforU heter försäljaren. Hon har massvis med helt underbara pannband på ebay. Sök på browband crystal så hittar du dem. Finns ett med blommor som går ut om 4 dagar...:angel: Har man is i magen kan man få de till ett bra pris.
Mitt blev lite dyrare eftersom jag blev helt galen och bara skulle ha det...:angel::D

alltså ursäkta OT... men jag blev :love: i din hästs ögon och pannlugg :love:

säg att det är ett fullblod?

Haha..nä det är nog det sista man skulle kalla henne;)

Maffig halvblodsdam är vad hon är!

Hahaha...ja det är verkligen döläckert!:love:
SaddleryforU heter försäljaren. Hon har massvis med helt underbara pannband på ebay. Sök på browband crystal så hittar du dem. Finns ett med blommor som går ut om 4 dagar...:angel: Har man is i magen kan man få de till ett bra pris.
Mitt blev lite dyrare eftersom jag blev helt galen och bara skulle ha det...:angel::D

Tusen tack!

*kl*

Ingen som har något mer att visa? Mitt kommer snart!:bump:

Har du handlat från den säljaren?
Funkar det bra att betala med kontokort?
Såg att dom inte tar Paypal

vet inte riktigt men räknas det här? :p

16539129.jpg

Snyggast!!!! :love:

*kl*

Nån mer än jag som är förälskad i H**ks nya pullarträns och lädergrimma med bling :love:?

Vad? Grimman eller tränset? Jag har iallafall missat den :p

haha, missade att du skrev lädergrimman ;) den är jag också förälskad i! :love: ska inhandlas :d

jag menade deras förra modell på bling-pullartränset, den nya modellen nu är mkt snyggare! :D

Har du handlat från den säljaren?
Funkar det bra att betala med kontokort?
Såg att dom inte tar Paypal

Ja de mailade en länk som man klickade på och kom till en sida där man kunde betala med kontokort.
Väldigt enkelt.:)
Jag kollade på hennes feedback och den var ju till 98% positiv så det är säkert inga problem att handla från henne. Men man får räkna med lång leverans tid.

Jahaa, det tränset :idea:! Nu kom jag ihåg! Det tyckte jag inte alls var fint :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 314
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?