Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 548
Sv: Allt med Bling *

Glad att du gillar det även in real. Har du kunnat göra den mindre?

20068025.jpg

Senaste bling, blinget. Köpte ett mörkbrunt pannband igår med ljusblått bling för 100kr. fyndade då dom brukar kosta 300kr< annars.

Och det glittrar ju riktigt bra

Skaffade denna brösta på eurohorse

tänkte det matcha bra med detta träns...

Och så en grimma med

KL

har inte orkat kolla igenom hela tråden, men jag har iaf köpt ett par ridhandskar med bling.

bling.jpg

Åhhh:love::love::love:
Me like!
Var för snål för att köpa det där bara:cry:

Ja visst är det fantastiskt:love:
Jag stod i valet och kvalet mellan ett med bara kristaller eller ett med "silverplåtar" och kristaller i schackmönster, men det med bara kristaller glittrar ju bara såå fantastiskt!

Ja visst är det fint :love:

Så här blev resultatet på tränset och på hästen :D
20113169.jpg

(nosgrimman sitter inte som den ska, jag ska göra fler hål, men jag skulle bara testa hur hela tränset såg ut på hästen ;) )

Det där har min lilla tjej på sig också :) Billigare i min ordinarie hästbutik än på Eurohorse såg jag :) Det är så fint, jag är supernöjd med det !!! :love:

Okej, attans :p Jag provade det på hästen idag och såg det i fina vädret, helt fantastiskt alltså. Det lyser upp hela mitt sadelskåp:love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 262
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 344
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka