Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

VArt har du köpt de super snygga panbandet!!! måste bara få veta... det va värkligen super sött på din häst (L)

Lite OT men jag mötte en (antagligen) inte-hästmänniska idag när jag var ute och red i skogen som berömde mitt fina pannband :D

kan du inte lägga ut bilden igen på den. kommer inte i håg hur det såg ut.

Ja det är kul att folk lägger märket till det :D

Det är svårt att få det bra på bild men jag lyckades fånga lite gnister på första bilden.
20773019.jpg

20773020.jpg

När han springer så delar sig pannluggen. Då kommer det fram därunder :love:

väldigt fint, vad för märke är det på pannbandet? *har sig en liten aning men är trött där av frågan*

Nu har jag fixat bild på tränssmycket mitt, tyvärr så glittrar det inte alls lika fint som det gör i verkligehten, men en bild ändå! :D

20945092.jpg

Det är ett märke som det står FSS på på ena sidan. Köpt på Ebay och skickades från England.

Vad var det ni fick tag på träns smyckerna? (vet att ni har sagt det förut men glömt det)

jag köpte mitt på ÖB för 19 kronor, tog bort "spännet" och fäste smycket med ringen som blev kvar i käkremmen.

Krånglig beskrivning, hehe

Ganska kass bild.
Ett hjärta som det står Made with love på och en prisrosett som det står 1st på.
20976030.jpg

Nejdå, det sitter bra. Jag har ridit med det några gånger också.

shiren_louise, antar att du menar smyckena? De är från Tradera.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 280
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 113
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka