Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 553
Sv: Allt med Bling *

*KL*

Ha ha ha, så här kan man också blinga ;)
CIMG1398.jpg

Gillade det skarpt :love::love::love:

Det är ingen ut av er som vågare er på att bling lite på era stall kläder???

Hade en påse med stenar hemma (såna som man har på textilier och sedan stryker på så fastnar de), men det funkade lika bra med lite superlim :idea:

VArt har du köpt de super snygga panbandet!!! måste bara få veta... det va värkligen super sött på din häst (L)

Jaha, idag köpte jag glitter och tog och blingade min hjälm :D blev rätt så nöjd :D ;)

IGNORERA MIG!! :eek: :crazy:

20852647.jpg

20852648.jpg

såg lite konstigt ut med två halvor i olika färger. men men huvudsaken är att du är nöjd:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 265
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 385
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈