Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

Hon är underbar. :love: Visserligen sa jag att jag skulle vilja ha ett och visade henne t.o.m. search's blingade schabrak. :angel:

GALOPP> Visst var det? :love: Nu kan jag ha mina gula lindor till det. Gråa har jag också för den delen... Så nu har jag två par "schabrakslösa" lindor som kommer till användning. :D

*kl*

Jag blev inspirerad av er andra som blingat själva, och pillade o klistrade ridhjälmen med lite swarovskikristaller :D
Så här blev det. (gnistrar finare i solsken.. :D)

SUC56554.jpg

nej, det var inte särskilt svårt. Lite kladdigt blev det till en början eftersom jag använde lim, inte kristaller med HotFix som jag förstått är lite enklare. Den glittrar sådär lite lagom, jag är jättenöjd :laugh:

Jag har en lädergrimma som jag tycker är snygg. :)
22039960.jpg

**måste fota mina blingade pannband och träns också, men de blir när hästen kommer från bete :)**

Älska bling! :D:D Min lilla ska snart få prova sin fina tiara jag köpte till henne ! :D:D Så fort jag har inhandlat bett! Och sen så ska jag köpa båda OS-pannbanden också! Men de får bli i stlk full så att vi kan ha det lääänge sen ! :love:

Vad kan man ha mer för blingsaker på en 15 månaders unghäst? (sto) :D:D

*kl*

attachment.php

Mitt mörkbruna träns, tyvärr felköp :(
(obs! bilden blir väldigt stor om man klickar på den, så ni vet!)

Snyggt Winitou, om du inte kan bestämma dig om det ska sitta på kandaret eller tränset så kan jag alltid ta det ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 115
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka