Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

skriver för att hitta tillbaka, ! SJUKT snygga blingbling saker ni alla har !

Har en del bling-pannband, ska bara leta upp alla bilderna som ligger överallt...

Inleder med ett egenblingat! Hansbopannband i grunden som jag böjt om till U-format(59kr)! Och sen billigt glitterlim (29kr/3st) ovanpå det från Pand*ro. Torkar men blir inte stelt, tål därför att böjas lite
Ängsgårdens Izzy RNF 174 som fick det i julklapp :love:
Izzynyttpannbandkopiera.jpg

På Frida
15dec014.jpg

Mitt andra egenblingade fick gå i skånes tecken och Frida fick det i julklapp!
17dec008.jpg

Nästa projekt ska bli i de svenska färgerna :d

Ett annat blingpannband, köpt billigt i lokal affär, vet ej märke.
820red.jpg

Forsythia stolt i sitt OS-pannband! :love:
april120.jpg

Frida i sitt OS-pannband :love: :love:
mars054.jpg

Victoria i sitt Capone
IMG_9708.jpg

Forsythia i rakt OS-pannband (köpt till Frida men tyvärr för kort :( )
feb003.jpg

Det är vid sådanna här tillfällen man önskar att man hade ett sto :D

fyf*n va snyggt!

KL.
Jag är helt såld på bling.

Min ena häst har en lädergrimma med dubbla rader på nosrygg och sidostycken, en nylongrimma i samma stuk (från Island), panndband med stenar (rakt för tillfället)
Den andra har brun lädergrimma med stenar på/i, hon har ett v-format pannband med stenar på.

Vill ha ett böjt pannband med flera rader, någon som vet vart man kan hitta ett sånt till okej pris ?

Då ska vi se vad jag har bild på och kan bidra med!

Pannband med rosa bling (undra vad min valack tycker om det egentligen?) :o

22859634.jpg

Hemmapimpad hjälm:

25042189.jpg

De benskydden som var tidigare i tråden var ju sjukt fina! Ska nog köpa nya och pimpa själv och bara ha till viktigare träningar o tävlingar framöver! Även tänkt att sätta lite på stöveln över märket. Även funderingar att ha längst ut på stiglädret om ni förstår vad jag menar? Vi ändrar aldrig längd för alla som sitter i den sadeln har samma benlängd, väldigt praktiskt! :laugh:

*kl*

Efter mycket om och men har jag bestämt mig: i helgen ska jag sy ett träns (enöras, eftersom damen är så klurig att göra pannband till och jag inte har tunnt läder hemma - endast 2,5-3mm tjockt). Så att jag kan köpa stenar och blinga det på måndag :rofl: Blir svart, eftersom jag helt enkelt tycker att det är snyggast (sadeln är London-brun, och jag har inga bruna lädergrejor i övrigt :p), haha.

Paint hatar mig, så ni får vänta tills jag har börjat innan ni får bilder :angel:

Inspirerad av alla era mästerverk i tråden :bow:

kl

Mitt showträns och fina silvriga bett!
(Snälla ignorera den fula photoshop-ningen! :o)
25765045.jpg

Sadeln har liiiite silver på sig
25428677.jpg

Men jag hade gärna blingat den mera! :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 286
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 118
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet