Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

Neeeej, jag skulle aldrig kollat i tråden :eek:
Jag är fast, GE MEJ BLIING. :D:D

Dagens miniblingande:

img_8016_27023100.jpg

Det V-formade med gröna stenar :love:
Lås in det i kassaskåpet, annars kanske det är borta i morgon bitti... :devil: .

PM:a gärna inköpsställe och prislapp :D

Jag bara ÄLSKAR bling! :love:

Däremot så har de andra börjat säga att dom snart behöver solglasögon för vi glittrar så mycket! :D:D

Äsch då...
Men vad katten - man lever bara en gång, då får man ju passa på att stråla :D

*kl*
Fast joo...man kan få för mycket bling - på en gång. Jag lider med alla ponnyer/hästar som har glitter och stenar i/på allt från benskydd, lindor, manen, hovarna, schabraket, tränset (både nosgrimma och pannband helt täckta) på samma gång :crazy: Ser ju bara...överdoserat ut :angel: *väntar på örfilen*
Men små detaljer på träns, sadel, schabrak i kombination är ju lagom. Smakfullt! :love:

Man kan aldrig ha för mycket bling :D

Amen to that! :bow:

/Charm, som sitter på jobbet och funderar på vad hon ska blinga när hon kommer hem. Hennes mamma har varit och lämnat ett par gympaskor som hon vill ha blingade! :eek::love: Och ska man ändå plocka fram alla grejer och kladda ner sig med lim så... :angel:

Nu har jag beställt glitterlim från panduro. :P Blev så sugen när jag såg vilka snygga pannband ni gjort! ^^

Får se först om resultatet ens är värt att visa upp! xD Några tipps när man ska pimpa pannband med glitterlim? Hur böjer man ett rakt pannband så att det blir U-format?

När jag gjorde mitt första "målade" jag på lim och glitter när pannbandet var rakt. antingen kom det för mycket lim eller så var det nåt annat, men när jag sen böjde det sprack limmet..
Så böj det som det kommer att sitta på tränset innan du limmar glitter :idea:

Vet ej U-format..

snyggt! vad ere för nosgrimma?? :d

kl.
jag funderar på att blinga min bruna eurolite hjälm. har en del kristaller över i färgerna light colorado topaz, golden shadow och crystal i olika stl. några tips på mönster? kanske bilder på era blingade hjälmar? :idea:

NU vart jag nyfiken, limmar du? Eller hur gör du? Pannbandet vart ju ursnyggt!:d Sånt vill min häst ha:D
Tar man bara ett vanligt pannband eller?
Nu får du förklara:D Förlåt om du redan gjort det:o

ah det var jättefint på honom. provade ett sånt på min och det var inte fint alls. :o :p

vad för märke är pannbandet? eller är det självgjord? :)

NU vart jag nyfiken, limmar du? Eller hur gör du? Pannbandet vart ju ursnyggt!:d Sånt vill min häst ha:D
Tar man bara ett vanligt pannband eller?
Nu får du förklara:D Förlåt om du redan gjort det:o

Jag har inte gjort pannband ännu, det är ett "öra" :D Men pannband (lite V-skuret) är på g :banana:
Jag gör mina själv från läderbit till "sak". Men ja, du kan säkert använda ett vanligt pannband. Jag använde lim och lös-glitter (Panduro) men jag tror att det funkar lika bra med glitter-lim.

:bow:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 115
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka