Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

Ja okej!:idea: Då är jag med!
Skulle ju kunna offra ett pannpand och testa!
nu ska här funderas:d

just ja.. hur bra sitter det när man limmar?

Glittret sitter finfint, men då mitt är nygjort vet jag inte hur mycket limmet tål (utan att flgna/spricka...). Tänker inte utsätta det för alltför mycket :angel:

Det beror helt på vilket lim du får tag på. Har ett dyrare från ranger som spricker om du böjer, men 3st billiga från Amos som inte spricker, bara tänjer sig. Bla det ena pannbandet har änsålänge tålt att användas dagligen i åtminstonde 2-3veckor nu och inte varit problem änsålänge :banana:. Änsålänge har det levt över mina förväntningar!

Det låter ju super! För det där hel glittriga som Liten hade gjort var ju super fint!
Men om man inte vill beställa, vart kan man hitta sånt här glitter och lim då?

Det var inte så snyggt på honom heller i början, nosgrimman satt inte snyggt.. men nu har den satt sig snyggare :)
Det är iof bara ett extraträns som vi köpte till honom i väntan på att OS-tränset skulle komma..

Pannbandet kommer från hööks faktiskt :)

Liten använder som du säger enskilda lim och glitter, det jag har använt är glitterlim (glitter i limmet), finns också på Panduro. Vilket som är bäst vet jag ej, men håller med om att Liten's grejer blev superfina! :banana:

kl.
Jag har bla blingat två nosgrimmor:
en aachen/engelsk med blåa stenar:
http://cowboydreams.bilddagboken.se/p/show.html?id=306005518&directlink=1
och en pullarnosgrimma med ljusgröna stenar:
http://cowboydreams.bilddagboken.se/p/show.html?id=308759154&directlink=1

Fler bilder finns att se på bilddagboken. Sök på Cowboydreams, och 13 december för den med blåa stenar och 20 december för den med gröna stenar.

Har blingat ett antal nosgrimmor, som finns att se på min bilddagbok, bla 28 november, 29 december och 31 december

Senast ändrad av en moderator:

Jag är ganska sparsmakad i mitt val av utrustning, men kunde ju givetvis inte motstå OS-pannbanden.

Här ett i guld på kandaret.

Här är en bild på mitt nya träns.

DSC00818.jpg

ja, jag fullkommligt älskar det, passar bra till det rödbruna lädret och mässingsspännena.

I denna tråden har vi aldrig varit med :)

Vi har inte så mycket bling men lite i alla fall :)

vi blingar till och med på håll..
18200910808AMfa3c.jpg

68200911815AM7802.jpg

c6200911901AM1837.jpg

Endel tycker att de blaffiga spännen på tränset inte är fint, men jag tycker att han passar i det med tanke på att han är hingst :)
Det enda som ska till är ett mässingbett och tyglar med mässingspännen, men jag lär ju inte hitta några med samma spännen som på tränser, tyvärr.

ja, eller hur? jag har blivit jättesvag för stroa spännen, men dock bara på honom :)
Stoet med litet cob huvud passar inte i varken tränset eller pannbandet hela hon ser ut som ett stor spänne då:D

Men denna grabb passar super i stora mäktiga blinggrejer

Jag skulle vilja blinga detta tränset lite.. men hur?
bd200914219AM33eb.jpg

mja.. ett fårskinnsludd kan bli snyggt, har ett par stycken så jag kan nog ofta ett till detta stackars fula träns:D ska testa och fota, såklart :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 115
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka