Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

Ja menade såklart ett i fårskinnsludd :)

Tja fult är det väl inte men lite tråkigt, testa att blinga och ludda så blir det toppen! :p:D:p

hihi, jag älskar också bling-bling, köper inte ett pannband om det inte är bling på det ;). Köpte ett brunt pannband med rosa stenar på globen annexet för 25riksdaler :angel:, är så rädd att det ska gå sönder så det är inte använt:love:

har ett blingat pannband,

har ett par sporrar också med vita kristaller men ska nog sälja dem för de behövs verkligen inte på hästen :angel:

Min blingutrustning (igen...:o)

26168785.jpg

26168783.jpg

26168775.jpg

Hur mycket kostar ett OS-bling på ett ungefär?:angel::love:

Beroende på modell, upp till 1800kr tror jag..:crazy:
Ack så vackra:love::love:

Jag har blingat idag! :D
sporrarna:

grimma:

shabrak:

sadelöverdrag (hästen min heter tintin:p) :

Tack! :D:bow:

Hade faktiskt turen att hitta påstrykbara glitter bokstäver i en låda hemma :love: hur ofta händer det lixom? :D Dessutom räcker det till att skriva Bamtin också :banana: (riktiga namnet:p)

Bling bling!

chaps.jpg

Skall matcha med mitt tidigare visade blingade träns
trans2.jpg

O vet inte om det syns, men schabraket är blingat även det i bakkant.

Jag ÄLSKAR chapsen :eek::love:
Har du gjort dom själv, isf hur? Eller vart har du köpt dom? :love:

*kl*

Var köper ni era stenar ni blingar med? Hittar inga med platt undersida på Panduro.. :confused:

Tänkte bara tipsa alla som undrar var man får tag i "pärlor" om man söker på naglar på tradera så kommer det bla upp runda förpackningar med stenar (ca 1000st) i olika färger för billig peng som egentligen ska sättas på naglar! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 280
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 109
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka