Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

åh, ingen som vill köpa ett sånt till mig på mässan!? Väldigt snyggt!

Rosa pannband från Totti, hittade på GHS för knappt 150kr :D
23feb09014.jpg

samt ett annat pannband för drygt 100kr
20feb09140.jpg

*kl*

Vad kul att se att denna tråden hänger vidare.
Jag har nästan precis köpt ett par ridhandskar med lite bling. Lägger in bild imorgon.:laugh:

Jag har letat överallt på nätet men kan inte hitta det blingade pannbandet som sitter på Lingh på bruksprovsbilden/bilden på Fly**ges hemsida. Kan ni "bling-kunniga" kanske hjälpa mig med det, med ett litet PM....
Det är V-format, rundade ytterkanter med bärnstensfärgade "diamanter" inuti. Det är ju sååååå snyggt!

Jättehäftigt! Har du blingat det själv eller är det köpt sådant?

Ni som har gjort egna glitterpannband, hur bra håller det? Funderar på att köpa lim och löst glitter från panduro och testa hemma själv. Men vilket lim funkar bäst, så det fäster på lädret? :)

Får jag representera travarnas blingare :angel: Ser stor potential i läderförbyglar och huvudlag :devil: :love:

(ouups) *svarar vannie*
jag har blingat själv :D är väldigt förvånad över hur bra blinget sitter... spolar ju ändå av bettet med skållhett vatten och gnuggar ganska bra och de är kvar än :laugh:

Frågar som charmex: Vad har du använd för (superduper)lim? :)

Jag provade att "blinga" ett pannband med glitter, fast då var det glitterlim. Det höll inte, så fort det torkat och jag böjde pannbandet så sprack det och ramlade av :mad: :( Vet inte hur det funkar om man använder lim och strör på glitter, du får gärna uppdatera hur det går!
Lycka till!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 699
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka