Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

*kl*

Jag har inte läst hela tråden, och är inget stort fan av bling. Inte så att jag tycker illa om det, men gillar ganska jordnära färger och material på min häst. När det gäller mig själv är jag däremot blingad till tänderna :) Nu vet jag inte om någon redan postat liknande tips, men kom att tänka på detta: Det finns ju massor av diadem i bland accessoarerna i klädaffärer nu, ofta med bling-attiraljer. Detta för sådär 50-80 kronor. Varför inte köpa sådana diadem, dra loss blinget och fästa på pannband? Med superlim då, textillim tycker jag ska undvikas, det är verkligen inget bra.

Sedan finns det ju mängder av butikskedjor med billigt krimskrams såsom berlocker, hårnålar, hårklämmor och halsband i samma krimskrams. Det skulle ju kunna hotta upp massor av prylar för er blingfantaster! Blir nästan lite sugen själv... Jag är ganska pysslig när andan faller på, men detta alternativ är ju smidigt även för den late och/eller opysslige som inte vill köpa pärlor och dekorera från scratch.
 
Sv: Allt med Bling *

Superlim gel från B**tema ;)

Constance; går det inte? De funkade nu när jag klickade på länkarna
 
Sv: Allt med Bling *

*knapp*

Kopierade Citas idé :angel:

img_0525_67929574.jpg


:love:
 
Sv: Allt med Bling *

*knapp*

Kopierade Citas idé :angel:

img_0525_67929574.jpg


:love:

:love::bow: OTROLIGT SNYGGT!

Ska förresten antagligen köpa hem lite Swarovskikristaller o blinga, :love:
Tänkte mina chaps, är dessutom ute efter en ny sadel..
Hade också tänkt halvhärma Cita lite.... ;)
 
Sv: Allt med Bling *

Gud va snyggt! Men limmar man dit dom?
Jag skulle också vilja göra något sånt, men är rädd för att det ska bli fel, eller att det inte sitter fast:(
 
Sv: Allt med Bling *

Japp, limmat :)
Skulle någon trilla av så får man sätta dit en ny :p
Jag planerade och skissade väldigt noga innan jag blingade min, tog god tid på mig att sätta dit dem. Ingen garanti att det blir bra ändå, men chansen ökar ju. Sen har jag inte gjort det på min finaste sadel, utan en som kag kan leva med ifall det skulle bli märken på.

Men som sagt, jag är SÅ nöjd! :love:
 
Sv: Allt med Bling *

Ah:laugh:

Jag har bara en sadel så det känns ju lite scary;)
Men planering och ta tid på sig och verkligen jobba igenom det, så borde det bli bra.:)
 
Sv: Allt med Bling *

Jag har bara en sadel till varje häst, så jag hade ju varit tvungen att använda den ändå :p Men det fick liksom vara värt det :D
 
Sv: Allt med Bling *

Sånna som man typ stryker fast? Är bra sugen på att härmas jag med :p
 
Sv: Allt med Bling *

Tack, är supernöjd själv! :love: Tackar för idéen, och jag är inte alls säker på att min blev snyggare...

Till häst:
dsc00117_68940630.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Och de håller bra?

Höhö, svarar nästan ett år senare då.. En sten har lossat nu. Men med tanke på att det är självhäftande stenar och att jag inte har använt nått annat lim än stenarnas eget så har de ju suttit vansinnigt bra :D
 
Sv: Allt med Bling *

Nu när alla visar upp sitt bling så måste jag bara visa upp min hästs tiara! :D

(köpt av en här på buke :bow:)

En äkta Prinsessa måste ju ha sin egna tiara! :angel: ;)

21497_1208435894.jpg



:love::love::love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 234
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
12 235
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 856
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 237
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp