Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

knapp
Här lägger jag bilden på mitt blingiga pannband när jag nu äntligen listat ut hur man lägger upp bilder:)


28868408.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

köpte ett nytt os pannband till tävlingstränset. här kommer en bild, kunde dock inte ta med blirxt (då de blänkte så) så de ser lite dassigt ut.
28950703.jpg

det är nog jag och halva svergies dressyrgäng som delar på samma pannband (A) men ack så fint de är
 
Sv: Allt med Bling *

Idag fick jag en försenad present av min kompis (Isaa) blingade sporremmar:D jag älskar dom redan, jag lägger upp bild imorgon, men dom lär ju redan finnas här i tråden, det är många som har sånna.
 
Sv: Allt med Bling *

*knapp*

Har lite frågor till er som använt hotfix...

Stryker man på "ovansidan" av stenarna?

Flyttar de sig lätt?

Kan man lägga ut + stryka flera på en gång?

Andra tips?

Hur gör man, helt enkelt? :D


/Charm, med en burk hotfix-stenar men inga instruktioner...
 
Sv: Allt med Bling *

När jag blingade min JW strök jag på en i taget direkt på stenen direkt på hjälmen:) Hade nästan högsta värmen på stenen, typ 10-20 sekunder. Väldigt pilligt och ja de flyttar sig lätt när man stryker på ngt rundat som en hjälm. Men ingen misslyckades för mig helt:D Var försiktig och dutta lite på stenen i början så du vet att den hamnar rätt, fäster snabbt. Men trots allt det var första gången för mig. vet att vissa lägger en duk över stenarna och stryker, men det går utan om man aktar sammeten:)
När jag blingade min hästs luva så tog jag flera stenar i taget men det var ju lättere underlag på den:)
 
Sv: Allt med Bling *

Tack för svaret! :)

Ja, jag tyckte du var modig som vågade stryka på hjälmen... Inte bara sammeten utan även plasten under kan ju bli förstörd :crazy:
 
Sv: Allt med Bling *

Snyggt! :)

- kl -



Jag har inte kvar sadelkappa-grejen baktill på sadeln. Så nu är det ännu snyggare bakifrån :d
 
Senast ändrad:
Sv: Allt med Bling *

Har blingat sadeln idag, blev en prinsess-krona :love:
29373632.jpg

29373642.jpg


Har även införskaffat mig nytt bling pannband
29354039.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

GUD så läckert med kronan!! :eek::love::bow:

*börjar skissa* Kan det bli snyggt fastän jag bara har runda kristaller tro?
 
Sv: Allt med Bling *

Tack:)

ja jag håller med dig om att det ska vara klara stenar...tycker det blir lite för puttinuttit med andra färger...ser nästan "billigt" ut. Förstå mig rätt...:bow::bow:
Fast om man har samma färg på kristallen som underlaget så kan det bli fint också speciellt om det är äkta swarowsli...de har sådan lyster.

Min "kille" passar i de. Tyvärr för mörk bild..
Indianonr4002-1.jpg

åh gud va fin häst!
P.R.E?
 
Sv: Allt med Bling *

Kanonsnyggt med kronan tycker jag, men hur vågar du?? :eek: Tänk om det blir fel!

Din nosgrimma är förresten helt OUTSTANDING :love: Märke?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 234
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
12 235
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 858
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 237
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp