Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

jag har helcoola handgjorda pannband med BLINGBLING!
ska ta kort på dom så ska ni få se :)

*KL*

Här kommer kort på mina nya *blingade* saker.

Ländtäcke.
Indianonr4015-1.jpg

Schabrak 1
Indianonr4013.jpg

schabrak 2
Indianonr4003-1.jpg

ridhjälm..
Indianonr4008-1.jpg

Mycket fint! :)

Jag är inte så förtjust i blingbling, men detta var lagom diskret och stilrent, finast med klara stenar! :bow:

Tack:)

ja jag håller med dig om att det ska vara klara stenar...tycker det blir lite för puttinuttit med andra färger...ser nästan "billigt" ut. Förstå mig rätt...:bow::bow:
Fast om man har samma färg på kristallen som underlaget så kan det bli fint också speciellt om det är äkta swarowsli...de har sådan lyster.

Min "kille" passar i de. Tyvärr för mörk bild..
Indianonr4002-1.jpg

Tack!:) Jag är faktiskt väldigt nöjd med schabraken. Hjälmen var blingad när jag köpte den. Måste säga att det har gett mersmak..:D

Tack!! Det är snyggare i verkligheten och gissa om det glittrar vackert i solen!!!

Mvh Susanne.

Skriver bara ett inlägg för att komma ihåg tråden. Alla har jättefina saker:D

måste bara skriva ett nytt inlägg så jag har bättre koll, jag ska också blinga lite saker snart :)

jätte fina saker, ska försöka komma ihåg att ta med kameran till stallet och fota lite ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 645
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V