Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

Hej!!

Detta är ett gammalt strasshalsband sedan 80-talet som fick sig en uppfräschning och därefter fastlimmad på ett pannband av CH.

Mvh Susanne.

jag köpte dom på tradera för ungefär ett år sen :)
dom är handgjorda och finns bara i ett exemplar !
Hihi..man får mycket kommertarer när man tävlar kan man säga;)

Ska du sälja dom någon gång så står jag först i kön :)

Hej!!

Detta är ett gammalt strasshalsband sedan 80-talet som fick sig en uppfräschning och därefter fastlimmad på ett pannband av CH.

Mvh Susanne.

Aha. ett alldeles eget bling bling bygge. SNYGGT. Man kan inte se att det är ett eget projekt. Jag kan det inte i alla fall :)

Japp!! Stolt, kan du tro!!! Min svarta häst blir fin i det!!! Sen vad hon tycker kan vi låta vara osagt... Tur dom inte kan prata eller skratta. Hon hade förmodlingen skrattat sig fördärvad...

Mvh Susanne.

Förmodligen!:D Stackars Indiano tycker nog att han ser ut som en fjolla så han försöker uppväga det genom att visa sig på styva linan så fort stona kommer...

Nu skulle jag vilja se allt ni har i hästväg som har bling bling...Jag är så barnsligt svag för sådant att min "gubbe" retar mig med att jag hamnat i tonåren igen..:D Så snälla sätt in bilder.

Här är något som jag har införskaffat...Har mer men måste fota det först..Så fler blider kommer. Kommentera gärna.

indianonr2006.jpg
[/IMG]
indianonr2017.jpg
[/IMG]

Det är inte så att din vän vill köpa hem en till ?;) Får man fråga vad den kostade? :D

här är mitt vita schabrak som jag blingade lite själv :)

19196579.jpg

19196580.jpg

Tjusigt...fick du samma problem på andra sidan... Att rutorna inte är beskurna likadant i nedre kanten..

Hej!!

Mycket snyggt, berätta gärna hur du har gjort!! Själv satte jag dit glasstenar på ett ljusgrönt schabrak. Alltså sådana som liknar swarowskikristaller (osäker på namnet). Effektfullt i solens sken!!!

Mvh Susanne.

search, njaa det var inte så mkt skillnad, bara liite :P det andra jag blingat var desto jobbigare, men de var från h**ks så man får väll inte förvänta sig så mkt ;):) kmr bild på det också snart :)

dijej, jag tog glitterliner och tog bara och duttade lite :) håller i tvätten också upp till 40grader :)

Senast ändrad av en moderator:

Det var problem med dom från samma ställe..:angel:

Snart kommer det jag har beställt från nätet..:bump: Så då blir det bilder igen...

Kan jag mkt väl tänka mig bli snyggt!:) Vill se bild!:bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 679
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?